F.A.Q.

Basis

Watersports Outlet - Wat is het verhaal?

Check onze wie zijn wij pagina om te weten te komen wie we zijn, wat we doen en hoe we u kunnen helpen de juiste keuze te maken. Indien u verdere vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren via e-mail of per telefoon.

Hoe kan ik u contacteren?

Telephone
0044 1702 295678

Email
[email protected]

Post
Watersports Outlet
Harderwijkerstraat 17, 7418 BA, Deventer, Nederland.

We zijn open voor advies, vragen en bestellingen op de volgende uren:
Maandag – Vrijdag: 10:00 - 18:00 CET
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Kunt u mij helpen met een product?

Ja. We staan voor al onze klanten klaar om de juiste producten te kopen die voldoen aan hun vraag. Indien u vragen heeft over de maat, dikte, geschiktheid, prijs of eender welke vraag over één van de producten die we verkopen, aarzel dan niet ons te contacteren en we komen zo snel mogelijk bij u terug.

Hoe kan ik feedback achterlaten?

We krijgen fantastische feedback van onze klanten. Indien u graag uw eigen opmerking achterlaat, kunt u dit doen via TrustPilot. Indien uw order geplaatst werd via ebay of Amazon, kunt u best feedback via ebay of Amazon achterlaten.

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja. Uw kunt cadeaubonnen kopen door hier te klikken. Uw cadeaubon zal een unieke code bevatten en wordt verzonden naar het e-mailadres waarmee u bent ingelogd. U bent vrij de voucher te printen en als cadeau af te geven of de e-mail doorsturen naar de ontvanger ervan. Indien u een afgeprinte cadeaubon wenst, stuur ons dan alsjeblieft een e-mail om eentje aan te vragen. De unieke code op de cadeaubon vervalt niet, wat het een ideaal cadeau maakt voor verjaardagen of Kerstmis aangezien het eender wanneer kan gebruikt worden.

Bestellingen

Kan ik via de telefoon bestellen?

Ja. We hebben een team van ervaren watersport enthousiastelingen die klaar staan om u te helpen uw bestelling te plaatsen. Aarzel niet ons te contacteren tijdens de openingsuren voor hulp bij het plaatsen van uw bestelling.

Telephone
0044 1702 295678

We zijn open voor advies, vragen en bestellingen op de volgende uren:
Maandag – Vrijdag: 10:00 - 18:00 CET
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling opgestuurd?

We streven ernaar alle bestellingen dezelfde dag op te sturen. Het kan echter zijn dat bij het begin van de week (vooral maandag) sommige bestellingen naar de volgende dag verspringen.

Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?

Bestellingen voor Nederland doen er gewoonlijk 3-5 werkdagen over om aan te komen.

Kunnen jullie een bestelling de volgende dag leveren?

Ja. Enkel voor klanten binnen het VK.

Levert u naar mijn land?

Voor een volledige lijst van de landen die we leveren, klik hier. Als uw land niet is vermeld, neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om uw bestelling te vervullen.

Betalingen

Welke betaalmethoden worden aanvaard?

We aanvaarden alle krediet- en betaalkaarten, Amazon Checkout & Paypal.

Zijn de betalingen veilig?

Ja. Alle betalingen zijn 100% veilig en we houden nooit gegevens van krediet- of betaalkaarten bij. Betalingen via kaart worden uitgevoerd door Ingenico. Indien u verdere details wenst, gelieve ons te contacteren. Amazon en PayPal betalingen worden uitgevoerd door respectievelijk Amazon en PayPal.

Welke valuta worden aanvaard?

Alle transacties worden in Britse pond uitgevoerd. Lokale valuta prijzen die u doorheen de site vindt, zijn slechts indicatief en zijn gebaseerd op wisselkoersen van OANDA, plus een extra 2% (toegevoegd als voorbeeld op een gemiddelde betaling met een kredietkaart).

Zal ik importkosten moeten betalen?

Klanten buiten Europa zijn verantwoordelijk voor lokale importkosten en plichten die van toepassing kunnen zijn. We hebben geen invloed op deze kosten en kunnen niet voorspellen wat deze zullen zijn. Indien u niet zeker bent, kunt u best uw lokale douanekantoor contacteren voor verdere informatie. Internationale klanten dienen zich bewust te zijn van het feit dat leveringen over de grenzen zouden kunnen geopend worden door de douane voor inspectie.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Neen. Het is niet nodig een account aan te maken wanneer u met een PayPal of Amazon account betaalt. Indien u betaalt met een kredietkaart, hebben we uw naam en adres nodig om de bestelling te verwerken en te verzenden.

Is mijn informatie veilig?

Ja. Alle persoonlijke informatie die u ons stuurt, wordt via een veilige verbinding verzonden. Meer details over hoe we uw informatie beschermen, vindt u in ons privacybeleid.

Hoe kan ik mijn paswoord wijzigen?

Gelieve in te loggen, klik op Mijn Gegevens en dan op Wijzig mijn paswoord. Indien u uw wachtwoord vergeten bent, gelieve dan het formulier paswoord vergeten in te vullen.

Hoe kan ik een nieuw adres toevoegen?

Gelieve in te loggen, klik op Mijn Gegevens, dan Bekijk of verander gegevens in mijn adresboek, dan op Voeg adres toe.

Hoe kan ik een bestaand adres aanpassen?

Gelieve in te loggen, klik op Mijn gegevens, dan Bekijk of verander gegevens in mijn adresboek, dan Aanpassen naar het adres dat u wenst te veranderen.

Retourzending

Hoeveel tijd heb ik om een item terug te zenden?

Items kunnen teruggestuurd worden binnen 60 dagen, volgens de voorwaarden die werden gespecifieerd in ons retourbeleid.

Hoe kan ik een item terugzenden?

We hebben onze returnprocedure erg gemakkelijk gemaakt. Voor alle details kunt u ons returnbeleid nalezen.

Indien u buiten de EU woont, gelieve uw item te markeren als ANDER/RETOUR/VERVANGING (waarden $0.00) op elk douane/importlabel alvorens het terug naar ons te sturen.

Kunt u een vervanging snel opsturen?

Indien een vervanging dringend is, is de snelste oplossing het opnieuw online te bestellen en daarna het bestaande item terug te zenden voor een terugbetaling.

Hoe kan ik een garantieclaim opmaken?

Indien u een probleem ervaren heeft dat te wijten is aan een productiefout, zullen wij dit voor u opnemen met de leverancier om een claim op te starten. Om dit te doen, gelieve een e-mail te sturen naar [email protected] waarin u de fout in detail beschrijft en duidelijke foto’s van de fout bijvoegt. Foto’s zijn essentieel bij het aanmaken van een garantieclaim.

Privacy

Hoe gebruiken jullie mijn persoonlijke gegevens?

De persoonlijke gegevens die u ons doorgeeft, gebruiken we enkel om uw bestelling te verwerken en we delen deze met niemand. Voor alle details over hoe we persoonlijke en niet-persoonlijke gegevens die u ons doorgeeft gebruiken, gelieve ons privacybeleid na te lezen.

Maakt de website gebruik van cookies?

Ja. De website maakt gebruik van cookies om uw shopervaring te vergemakkelijken, alsook om data te verzamelen en ons technisch team te helpen om potentiële problemen met de website snel en efficient te identificeren en op te lossen. Voor verder informatie over het gebruik van cookies, gelieve ons cookie policy na te lezen.

Visiting from United States?

US Flag Doorgaan naar NL

Your browser is extremely out of date. We strongly recommend that you try a different browser for the best experience when using our website. Close.